back to top
- Reklama -zprávy

PREČO VŠETKY HVIEZDY PRICHÁDZAJÚ SO SVOJÍMI BEAUTY ZNAČKAMI?

Date:

Share:

Hailey Bieber má Rhodes, Harry Styles má Pleasing. Scarlett Johansson má The Outset a Naomi Osaka zas Kinló. Snáď ste si nemysleli, že zoznam slávnych osobností, ktoré vlastnia svoje beauty značky, začína Kylie Jenner a končí Rihannou?

Starostlivosť o pleť a krása sú oblasťou záujmu nás všetkých po stáročia. A za posledné desaťročie sa z nich stal neuveriteľný biznis s miliónmi značiek vyrábajúcich produkty po celom svete. V roku 2021 bola hodnota beauty priemyslu vyčíslená na 511 miliárd dolárov, ako informoval magazín High Snobiety. A niet divu, stále viac ľudí v ňom vidí príležitosť na sebarealizáciu a zarábanie peňazí. Áno, tušíte správne. Aj celebrity.

Vlastný parfum, hi-tech skincare rad či veľmi dostupná make-up inkluzívna značka, či už sa celebrity vydávajú akýmkoľvek smerom, jedno je nadovšetko zrejmé – mať vlastnú značku je trendy. Nebolo to tak vždy, oveľa častejšie sa osobnosti spájali s už zavedenými značkami a uzatvárali partnerstvo ako ich ambasadori. A potom prišla Kylie Jenner so svojimi Kylie Lip Kits, ktorá spôsobila veľký poprask nielen svojimi matnými rúžmi, ale predovšetkým veľkou vážnosťou, s ktorou svoj biznis pojala. Ukázala všetkým, že mať svoju beauty značku môže byť aj veľmi seriózny, dobre zarábajúci projekt. Od tej chvíle ako keby podpora určitého kozmetického produktu prostredníctvom ambasádorstva stratila svoju príťažlivosť a celebrity chceli razom mať svoju vlastnú značku. Písal sa rok 2014 a ďalšie počiny tých, ktorí prišli po Kylie, na seba nenechali dlho čakať.

Spomeňme si len na Fenty Beauty od Rihanny a jej prvý make-up rad, ktorý bol k dispozícii v päťdesiatich rôznych odtieňoch. Uvedenie takto rozsiahlej a doposiaľ nevídanej ponuky na trh vyvolalo „The Fenty Effect“ – výzvu pre ostatné značky, aby spochybňovali zavedené normy tým, že sa zamerajú na vnesenie väčšej inkluzivity do sveta krásy. Len tak mimochodom, Fenty Beauty má teraz podľa magazínu Forbes trhovú hodnotu 2,8 miliardy dolárov.

A ďalšie slávne osobnosti nasledovali. Selena Gomez predstavila produkty Rare Beauty, zatiaľ čo rad r.e.m beauty má na svedomí Ariana Grande. Ďalšia členka klanu Kardashian-Jenner vedľa svojej značky Skims uviedla na trh aj KKW Beauty. Najväčším nováčikom, ktorý do rozbehnutého vlaku naskočil, je Hailey Bieber. Hoci jej značka Rhode ešte nebola spustená, jej úspech je sľubný. Nielen preto, že účet Rhode Beauty na Instagrame už nazhromaždil 155 tisíc sledujúcich.

━ nové příběhy

Všestrannosť akumulátorového náradia: Od dielne po záhradu

V ére technologického pokroku sa akumulátorové náradie stáva neodmysliteľnou súčasťou nielen profesionálnych dielní, ale aj domácností a záhrad. Tento typ náradia ponúka kombináciu výkonu,...

Príprava na cestovanie s detskými kočíkmi a autosedačkami

Cestovanie s deťmi môže byť zábavné, ale aj náročné. Najmä vtedy, keď ide o dlhé vzdialenosti. Ak máte v pláne s najmenšími cestovať často,...

Moderné vianočné ozdoby a dekorácie

Na Vianoce tradične zdobia domovy vianočné stromčeky, ktoré môžu vkusne zdobiť vianočné ozdoby z papiera a obľúbené sú aj vianočné dekorácie pred dvere. Vianočný stromček 120 cm...

5 tipov pre žiarivý úsmev v každom veku

Krásny a žiarivý úsmev je jedným z najcennejších atribútov človeka, ktorý výrazne prispieva k celkovému sebavedomiu a pozitívnemu prvému dojmu. Udržiavať zdravé a krásne...

Airbike + multipress pre komplexné tréningy

Existuje kombinácia kardia a silového tréningu, ktorá by bola vhodná ako pre začiatočníkov, tak aj pokročilých? Áno, je to airbike a multipress. Ako ju...
- Komerční sdělení -pr článek